ایران-آذربایجان


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پس از امضای اسناد و یادداشت تفاهم‌های همکاری بین تهران و باکو در نشست مشترک خبری با بیان اینکه روابط دو ملت ایران و آذربایجان شایسته تحرک بیشتری است، اظهار داشت: مردم ایران و جمهوری آذربایجان یک روح واحد در دو جسم و کالبد هستند و از فرهنگ، اعتقادات، دین و مذهب و تاریخ مشترکی برخوردار می‌باشند، لذا پایه اصلی برای توسعه روابط بین دو ملت کاملاً فراهم است و باید از این پایگاه مستحکم به نفع منافع دو ملت بهره‌برداری کنیم.

ایران و جمهوری آذربایجان به دنبال روابط نزدیک و صمیمی با یکدیگر بوده و به صراحت اعلام می‌کنیم که اجازه نخواهیم داد، کشور ثالثی بخواهد مشکلی در روابط دو ملت ایجاد کند.

الهام علی‌اف رییس‌ جمهوری آذربایجان نیز در این نشست خبری با اشاره به اینکه رابطه دوستی و برادرانه بین ایران و جمهوری آذربایجان برقرار است، اظهار داشت: در روابط ریشه‌دار دو کشور دوستی و برادری نهفته است و این اساس و پایه مهمی است که می‌تواند روابط دو کشور را تقویت کند.

وی گفت: جمهوری آذربایجان در تمامی مجامع بین‌المللی در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

الهام علی‌اف تصریح کرد: روابط دوستی ایران و جمهوری آذربایجان پایدار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند روابط دوستانه ما را بهم بزند.

لازم به ذکره...الهام علی اف مرد می باشد....اسم الهام گولتان نزند...جالبه که اسم همسرش مهربان علی آقا هست....اینا خیلی باحالن....

اما بچسبیم به رئیس جمهور خودمون...........

جناب حاج حسن......................


حاجی جون.....کارت ای ول داشت....

اگه همه مردم ندونن....ما منتقدین بی شناسنامه که جامون تو جهنمه خوب می دونیم که آذربایجان کیه و چه نقشی تو منطقه داره....

حاجی...ای ول...دمت گرم.....خیلی کارت خوب بود....به این می گن یک اقدام استراتژیک خوب...

همه به افتخار حاج حسن....هورااااااااااااااااااااااااااااا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, | 11:45 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?