....باران...


چقدر دلتنگم.....مثل باران...



نظرات شما عزیزان:

احمدرضا
ساعت19:18---8 بهمن 1393

به به بامرام عزیز-تو کجات با مرامه بی مرام-چطوری تو؟من منظورم به دوری نبود-منظورم به روزهای اول نامزدیه..
ولی حسین دلم برات میسوزه......بووووووووووووووووووووووووووووووووق


پاسخ:این نظر بهخ علت وجود موضوعات منکراتی سانسور شد.....از این به بعد هم با این موارد برخورد می شود...خخخخخخخخخ


بامرام
ساعت15:58---8 بهمن 1393
خوشبختی یه امر اکتسابیه که این دوری ها احساسش رو لذتبخشتر. میکنه چون باعث نزدیکی دلتون میشه
اما یکی ندونه فکر میکنه احمدرضا اینجا بوده خانومش تبریز والااااااا
پاسخ:سلام.خوشبختی در حین دوری....شیرینی در حین رنج فراق....متناقض های شیرین.....


احمدرضا
ساعت0:40---2 بهمن 1393
آخ در چه دوران خوبی هستی الان....دلم تنگ شده..خودم الان یاد اون روزام افتادم..دستت درد نکنه..حال خوبی بهم دادی..ولی اولش خیلی بهت خندیدم..از این دوران نهایت لذت ببر که دیگه اینجوری پیدا نمیشه..ولی از این دوری دلم برات کبابه....
پاسخ:سلام.....نگو نگو.....دلم گرفت...هعععععععیییی........خدا کنه خدا این دوران رو خدا از ما نگیره....


احمدرضا
ساعت0:07---2 بهمن 1393
آخ اینجور گفتی دلم برات سوخت...آخی..بد دردیه درد فراق..مجدد بهت تبریک میگم ..کی ببینمت حسابی اذیتت کنم..حسابیا..اونقد که عرق شرمت سرازیر شه..کجایی؟
پاسخ:سلام.ممنون از تبریک......با این اوضاع من اصلا نمیام خونه....


بی پلاک
ساعت23:21---28 دی 1393
بابا بیخیال امتحان شو بیا ول کن درس و دانشگاه چیه زندگی رو بچسب
ولی خداییش دلم برات کبابه
پاسخ:هعععععععععععععععععععععععییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی................نگو مهندس.......نگو که دلم خونه....


آرمیتا
ساعت19:19---28 دی 1393
سلام .... باران ...........
خیلی نعمت قشنگه که از اول زندگیمون باهامون بود .... خدایا سپاس .........
پاسخ:سلام....باران... بله خیلی خوب بود......خوب و به یاد موندنی....شکر خدا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, | 17:17 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?